Katere prednosti vam ponuja kupovanje v trgovini mogota.si?
Kaj storim, če imam ob nakupu težave ali pa bi rad več informacij o izdelkih?
Če imate ob nakupu težave, vam jih bodo pomagali odpraviti naši prodajalci. Z njimi lahko stopite v stik na več načinov:
- pošljite nam e-pošto na naslov info@mogota.si (Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v 24. urah).
- Pokličite nas po telefonu ob delavnikih (od 9 h do 14 h): +386 (0)3 78 00 444.
Kako hitro prejmem naročene izdelke?
Dostava kupljenih izdelkov je hitra. Naročene izdelke boste prejeli v roku 2 delovnih dni od naročila. Nobenega dolgotrajnega čakanja in negotovosti torej. Poleg tega vas bomo po e-pošti obvestili, ko vaše naročilo prejmemo in ko ga odpremimo. Tako boste vedno vedeli, kako je z vašim naročilom in kdaj bo dostavljeno. Pri dostavi izdelkov imate trenutno možnost:
Hitre pošte, pri kateri boste pošiljko dvignili na najbližji pošti, oziroma vam jo bo poštar prinesel na dom. Dostava v tem primeru traja od 2 do 7 delovnih dni (odvisno od zasedenosti in interne organizacije Pošte Slovenije). Naročene izdelke lahko plačate in prejmete tudi na naslovu podjetja.
Na kakšen način plačam izdelke?
Naročene izdelke boste plačali po povzetju. Ko vam bo pošta dostavila pošiljko, jo boste lahko plačali z gotovino. Izdelke lahko plačate tudi po predračunu. V tem primeru vam pošljemo predračun na vaš elektronski naslov in po plačilu predračuna pošljemo izdelke na želeni naslov.
Koliko znaša cena dostave?
- Cena dostave znaša 5,00 EUR. Če je nakup večji od vrednosti 50,00 EUR je poštnina oziroma dostava blaga brezplačna.
Ali imajo izdelki v trgovini garancijo?
Pri nakupu v naši trgovini ne tvegate ničesar. Vsi izdelki v trgovini imajo 30. dnevno brezpogojno garancijo. Kar pomeni, da nam lahko katerikoli kupljeni izdelek, ki vam ne ustreza ali z njim niste zadovoljni, v originalni embalaži in nepoškodovanega, v 30. dneh vrnete in brez vprašanj vam bomo povrnili vaš denar.
Možnosti glede vrnitve ali menjave:
Lahko ga lahko brez pomislekov vrnete v originalni embalaži nepoškodovanega v roku 30 dni od nakupa in brez besed vam bomo vrnili vaš denar. Seveda lahko artikel tudi zamenjate. Lahko nam ga pošljete nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru bomo mi pokril strošek pošiljanja novega artikla, vi pa strošek pošiljanja pri vračanju artikla.
Ali je mogoče, da naročim izdelek, ki ga nimate na zalogi?
Če se zgodi da izdelka ni na zalogi, Vam to nemudoma obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.
POMEMBNO OBVESTILO: tekom razprodaj zaradi velikega obiska ne jamčimo izpolnitve naročil. Če naročila ne bo mogoče izpolniti vas bomo telefonsko obvestili.
Kdo mi bo pomagal v primeru, če imam težave pri nakupu?
Če imate ob nakupu težave, lahko stopite v stik z našimi prodajalci na več načinov:
- Pošljite nam e-pošto na info@mogota.si. Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v 24 urah.
- Pokličite nas po telefonu (od 9 h do 14 h): +386 (0)3 78 00 444. V kolikor boste imeli pri nakupu v trgovini Mogota kakršnakoli vprašanja, se lahko vedno obrnete na naše vodje oddelkov in z veseljem vam bodo svetovali oziroma poiskali ustrezno rešitev.
Mogota d.o.o., Proizvodni obrat Razdelj, Razdelj 4, 3203 Nova Cerkev
E-pošta: info@mogota.si
Telefon: +386 (0)3 78 00 444